niedziela, 14 listopada 2010

Falkon 2010

Wróciłem z Lublina cały i zdrowy. No i zadowolony, mimo że nie udało się zdobyć żadnej nagrody w Horyzontach Wyobraźni. Ale sukcesem jest miejsce w finałowej 23, dostałem dyplom i książkę, więc nie jest źle:)

Do Lublina zajechaliśmy z Dawidem w czwartek - spotkaliśmy się z panią Olą, u której zostawiliśmy rzeczy i u której nocowaliśmy. W tym miejscu serdecznie dziękuję p. Oli za zapewnienie nam dachu nad głową, opiekę i wyżywienie (ale jakie! palce lizać...). W czwartek jeszcze obejrzeliśmy trochę Lublin i spotkaliśmy się ze znajomą Dawida (teraz i moją). Lublin to ładne miasto, niewielkie ale ładne.

W sobotę pojechałem na Falkon. Impreza całkiem ciekawa, można tam było pograć w różne gry, planszowe jak i komputerowe, spotkać się z pisarzami, uczestniczyć w prelekcjach.. Było tego trochę. Gdybym był lepiej zorganizowany i wiedział gdzie dokładnie poszczególne wydarzenia się odbywają to może więcej bym z tego wyciągnął, ale i tak było fajnie.

A na Horyzontach się nie udało. Co prawda miejsce w finałowej 23 jest ogromnym sukcesem, zważywszy na to, że łącznie wystartowało około 500 prac. Wiadomo, lekki niedosyt jest, ale ja się cieszę, że mogłem zobaczyć jak to wygląda od kuchni, że jury oceniające prace to normalni ludzie z krwi i kości, z którymi można porozmawiać, dowiedziałem się trochę o tym jak pisać i jak nie pisać, na co uwagę zwraca Pilipiuk czytając opowiadania, a także poznałem innych autorów, w tym trochę bliżej Radka - studenta z Lublina. Nie pozostaje nic innego tylko brać się do roboty i pisać dalej:)

4 komentarze:

  1. Lublin jest piękny i nie taki mały.

    Horyzonty się udały, bo ci się chyba poszerzyły.

    Pisz, pisz. Zwłaszcza na blogu, żeby ojciec i matka coś o tobie wiedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po mojej stronie też jest całkiem dużo przyjemności, cieszę się że się mogłam zaopiekować, do następnych inspiracji..

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam Cię, ale serdecznie gratuluje wygranej :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lublin Miasto Inspiracji - zajrzyj do komentarzy!
    http://demotywatory.pl/2357533/Zima-stulecia

    OdpowiedzUsuń