środa, 29 września 2010

Różności

Mam już dość szkoły. Coś nowego, nie?

Zapomniałem ostatnio wspomnieć o naszych wspaniałych koordynatorach z Wioski - Mariuszu i Mateuszu. Obaj są studentami, pedagogiki specjalnej jeśli się nie mylę. No i tak nas zaganiali do pracy. Bardzo fajni ludzie, z dużym poczuciem humoru. Żebym zawsze miał takich przełożonych to będzie super:)

Jutro sprawdzian z chemii, w piątek z fizyki. Nic to ciekawego, ale jak ktoś pyta "co u Ciebie?" to jakoś zawsze mówi się o szkole, więc ja piszę. A dzisiaj byłem u babci Zosi, która stwierdziła, że jestem za lekko ubrany, więc wyszedłem od niej z kilkoma swetrami, kilkoma parami ciepłych skarpetek i kurtką. Kto, jak kto, ale babcia zawsze o ciebie zadba.

Zimniej się robi, pada, podobno ma być śnieg niedługo. Gdzie jest polska złota jesień? Przydałaby się. A tak, ponuro, mokro, zimno. Beznadzieja.

Dzisiaj w szkole chociaż Taniec Belgijski zatańczyliśmy, więc było trochę zabawy. Teraz co środę zamierzamy tańczyć jakiś taniec na przerwie długiej, niekoniecznie Belgijkę. Dobry to pomysł, dobra zabawa i fajne odprężenie między lekcjami. No i nie jest aż tak nudno.

Temat na ustną maturę z polskiego już jest: "Przedstaw różnorodne sposoby wykorzystania motywu labiryntu w wybranych tekstach
kultury. Odwołaj się do dzieł literackich, malarskich i/lub filmowych." No cóż, do pracy, rodacy! Zamierzam skończyć prezentację najpóźniej do końca listopada, żeby potem mieć spokój. Zobaczymy jak mi to wyjdzie.

No i co tu jeszcze dodać? Na weekend jadę do Annopola. Podobno jest drewno do porąbania - dobrze, rąbanie drewna mnie odpręża i uspokaja.

"I niby wszystko jest, tak jak powinno być..." - skąd to cytat? pozostawiam do odgadnięcia:) No niby wszystko jest jak być powinno. No i jest. Chyba.

4 komentarze:

  1. Tańce na przerwach to genialny pomysł. To może być oddech w polskich szkołach. Powiew młodości, radości i wolności.

    Labirynt to układ ścieżek znany młodości. Najgorsze przychodzą później. Dobrze się w nich rozeznać w ramach zabawy prezentacją maturalną "-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pomyślałam, że taniec belgijski to fajny pomysł na przerwy. Chyba jednak nie na naszym maleńkim karytarzu.

    Dobrze mieć babcię

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz już jakieś wybrane dzieła? Mit o Tezeuszu raczej standardowo, co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałem korespondencje sztuk na swojej ustnej.

    OdpowiedzUsuń