niedziela, 4 października 2009

Biegnij Warszawo!

Moja nieobecnośc na blogu spowodowana była brakiem połączenia internetowego. Ale nadrabiam straty. Dzisiaj o warszawskim biegu na 10 km. "Biegnij Warszawo". Świetna impreza! Na starcie ponad 10 tys. ludzi w niebieskich koszulkach, widziałem również kobietę z anielskimi skrzydłami i faceta przebranego za legionistę rzymskiego. Niebieska fala przetoczyła się przez Warszawę, a w tej fali ja! Biegło mi się wspaniale, świetna atmosfera, doping mieszkańców stolicy, kilometr po kilometrze zdążaliśmy do mety. Nie wiem jeszcze jaki miałem czas - gdy tylko się dowiem dam znac. A wszystko to dzięki panu Pawłowi, któremu jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję i powrotu do zdrowia życzę! Poza tym szkoła zaczęła się na całego, kolejne sprawdziany w zanadrzu, w czwartek był sprawdzian z elektrochemii. Myślę, że napisałem w miarę dobrze. A tak na codzień to nic się nie zmienia, szkoła, dom, szkoła, dom. Biegam jak mam czas, w tygodniu ciężko, bo późno wracam i mam prace domowe, ale w weekendy mogę pobiegac. Już jestem myślami przy kolejnym starcie - 11 listopada, XXI Bieg Niepodległościowy. A wcześniej, 13 października, biegi przełajowe na 3 km. Jest dobrze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz