poniedziałek, 28 września 2009

Poniedziałek, 28 września

Pierwsze sportowe założenie na ten rok wykonane! Dzisiaj były biegi przełajowe, biegłem na dystansie 3 km. Plan był prosty: zając miejsce w pierwszej dziesiątce i awansowac do biegów ogólno-warszawskich. Udało się! Zająłem ósme miejsce, jestem z siebie bardzo zadowolony. Nawet nie tyle z miejsca, co z mojej formy. Na prawdę biegło mi się wspaniale. Teraz trzeba się zregenerowac - w niedzielę "Biegnij Warszawo", 10 km. Pobiegnę już na luzie, dobiec do mety, zachowac na koncu troche siły. Taki jest plan. Tutaj serdeczne podziękowania dla pana Pawła, który zmotywował mnie ogólnie do biegania, a także wspiera na każdym kroku. Dziękuję! No cóż, teraz o szkole chwilę. Zaczęła się normalna nauka, wszyscy z Przewięzi powracali. Sprawdziany, prace domowe, trzeba trochę robic. A i do matury powoli trzeba się przymierzac, muszę poprawic zdecydowanie matematykę, bo chciałbym zdac rozszerzoną. Przejdę się jeszcze na basen, odpocznę trochę po biegu. Żegnam na chwilę obecną. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz