poniedziałek, 3 maja 2010

Zostałem przewodniczącym samorządu. W piątek miałem inaugurację małą, prowadziłem zakończenie roku dla klas trzecich. Nie było tego w planie, dowiedziałem się o tym rano. W pożyczonym (dziękuję Halik!) garniturze i pożyczonym krawacie występowałem. Nawet całkiem dobrze wszystko wypadło, trochę jeszcze popróbuję i będzie super. Ale fajnie było widzieć ucieszone twarze trzecioklasistów, którzy szczerzyli do mnie zęby:-) Dzisiaj miałem bieg konstytucji, bardzo fajnie, 199 miejsce, 21min 50 sek. Dziękuję panu Pawłowi ponownie za sponsoring:-) A jutro jadę do Sosnowego, będzie fajnie:-) Zamieszczam plakaty stworzone przez moich kolegów na potrzeby kampanii wyborczej:-)

2 komentarze:

  1. Łazarz masz super kolegów. Świetne plakaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Hip, hip, hurra!
    Congratulation! To zobowiąanie i szkoła w szkole, np. wystapien publicznych. Powodenia. Licze na współpracę ;->

    OdpowiedzUsuń