środa, 25 listopada 2009

Grypa tu, grypa tam. Ptasia, świńska, A/H1n1, PQN7I8, ABC. W Polsce zapanowała... PARANOJA, a nie grypa. Ministerstwo mówi jak się przed grypą chronić, nie kichać, nie kaszleć na innych, wyrzucać chusteczki jednorazowe, nie oddychać. Ostatnio w szkole, przy każdym kranie pojawiły się zawieszki "jak myc ręce". Jak umyć ręce w UWAGA! 12 punktach! No tak, grypa to też biznes, ktoś na tym zarabia ładne pieniądze. Czemu w ogóle o tym pisze? Już długo mnie roznosi, gdy słyszę kolejne wskazówki jak nie zachorować no i dzisiaj czara się przebrała. Kolega powiadomił mnie, że została ogłoszona epidemia grypy, co za tym idzie odwołano wszystkie imprezy masowe w najbliższym czasie, więc nici z koncertu Gogol Bordello. Mam nadzieję, że może kolega się mylił lub koncert jakimś cudem będzie ale i tak nie zmieni to mojego nastawienia na tą całą "epidemie" grypy. No i się rozpisałem ale chociaż mi ulżyło co nieco. Jednak taki blog to dobra rzecz, mogę pisać o czym tylko zapragnę i nikt nie powie mi, że jest to niepoprawne politycznie;-) A jutro mecz, trzymajcie za nas kciuki wszyscy, którzy to czytacie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz