poniedziałek, 12 października 2009

Dzień Papieski!

W tym roku byłem członkiem grupy medialnej na dziewiąty DP. Grupa medialna, czlyli ludzie, którzy mają reprezentować Fundację Dzieło Nowego Tysiąclecia w mediach. Od piątku przebywałem w Warszawie, w hostelu Tamka/biurze Fundacji/TVP/Zamku Królewskim/Uniwersytecie Warszawskim. W sobote uczestniczyliśmy w konferencji naukowej na UW, o Janie Pawle II i jego nauce o wolności. Ksiądz arcybiskup Piotr Jarecki wygłosił bardzo ciekawe przemówienie, po czym odbyła się dyskusja. Na pytania odpowiadali Abp Tadeusz Gocłowski (przewodniczący zarządu Fundacji) i wspomniany Abp Jarecki. Wieczorem, tego samego dnia, mieliśmy możliwość uczestniczenia w gali rozdania nagród TOTUS i być "na salonach". Po tym wszystkim kolacja w biurze FDNT. W niedzielę moje zadanie w mediach. Występowałem w TVP1, w programie 'Między ziemią, a niebem", razem z trójką innych stypendystów. W tym czasie reszta "medialnych" włączyła się w zbiórkę publiczną pieniędzy, oraz Happening na ulicach Warszawy. Wieczorem finał całych obchodów DP, czyli koncert. Świetna zabawa, najbardziej rozruszał tłum zespół Arki Noego. Wspólna modlitwa z Abp Tadeuszem Gocłowskim i koniec. IX Dzień Papieski, pod hasłem "Jan Paweł II - papież wolności" zakończył się wraz z błogosławieństwem Arcybiskupa. Jednym słowem: FANTASTYCZNIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz